    From: "Z.C." <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Produkcja domów -rozliczanie
    Date: Wed, 30 Jul 2003 15:17:21 +0200

    Witam
    Problem wygląda następująco:
    Rozpocząłem produkcję domów drewnianych jeszcze w ubiegłym roku. Na koniec
    roku miałem produkcję niezakończoną. W chwili obecnej rozpocząłem składanie
    jednego domu w kraju, część drugiego pojechała za granicę, trzeci - narazie
    są obrabiane materiały (składanie będzie rozpoczęte jeszcze w tym roku).

    Jak mam rozliczyć koszt wytworzenia części domu który sprzedałem na eksport
    (to muszę zaksięgować ponieważ wystąpiła sprzedaż), pozostałe myślę, że
    zostawię jeszcze na "produkcji niezakończonej".
    Prowadzą księgi rachunkowe (PK)

    Pozdr.
    Z.C.