    From: "latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Program kupiony na firme (jakby) bez komputera
    Date: Sat, 29 Nov 2003 11:46:30 +0100

    Witam,

    1-os DG, KPiR, VAT, uslugi rozne (np. dziennikarskie, webmasterskie).

    Kupilem wlasnie "na firmę" Windows XP (ok. 650 zł).
    Komputer mam, ale kupowany czystko prywatnie, dlugo przed
    zalozeniem firmy.

    Czy mogę ten Windows normalnie wpisac w KUP w danym miesiącu?
    Nie ma problemu z uzasadnieniem, ze ten system jest mi niezbedny
    do prowadzenie dzialanosci. No, ale komp "firmowy" nie jest....
    Nie wpuszczam sie w klopoty?

    Czy to np. nie jest jakos tak jak z telefonem w domu, ze tylko
    czesc rachunku mozna sobie wpisac w KUP, bo przeciez tel.
    sluzy tez do celow prywatnych. Czy przez analogie nie bedzie
    tak samo z oprogramowaniem?

    Z drugiej strony przeciez jednak nie mam obowiazku kupowania
    kompa (czy innych narzedzi pracy) na firme, zwlaszcza jesli
    posiadam te narzedzie prywatnie od dawna.

    Dzieki!

    latet