  • 11. Data: 2013-03-11 21:33:08
    Temat: Re: Projekt poprawek VAT- odpowiedzialność kupującego
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 11.03.2013 21:18, Roman Stachowiak wrote:

    > Dziwnym trafem mój program do fakturowania nie pozwala na wystawienie
    > faktury proforma. Czyżby jego autorzy zapoznali się wcześniej z
    > rozporządzeniem w sprawie VAT?

    uuuuu trza ich ukarac - dzialaja na szkode budzetu!

    jesli ich program kosztuje dajmy na to 500 złotych + 23% VAT

    to oczywiste jest, ze wartosc rynkowa tego programu to 1000 + 23% VAT

    jesli sprzedaja go od kilku lat to sie uzbiera oj uzbiera niezaplaconego
    przez nich VAT, bo zanizyli cene rynkowa i odprowadzaja tylko polowe
    naleznego VATu

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-03-11 23:13:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Mar 2013, hiki kileri animali sori wrote:

    > To tak bedzie:
    >
    > Transakcja na 1000 zł (z VAT), A wystawia B fakture Pro Forma
    > US bierze 23% od proformy (oczywiscie nie od razu, upomni sie)
    > B placi, A wystawia FVAT
    > USowi nalezy sie znow 23% :)
    > B placi VAT od FV (ale zapomina, ze US chce tez od proformy).
    > US stwierdza, ze nie zaplacono (od proformy) wiec windykuje A i B.
    > Sciagalnosc US z jednej transakcji 1000 zł brutto to 3x23% czyli 690 zł :)
    >
    > :D:D:D:D:D:D

    Uważaj, bo zaraz zaproszą Cię na rozmowę kwalifikacyjną
    a my bankrutujemy ;)

    > Czysty zysk dla budzetu!

    Z jednych krajów wynoszą się tenisiści, z innych pisarze,
    z jeszcze innych piłkarze, a w niektórych pracowników od
    groma tylko pracodawców brakuje.
    Cóż.
    Lotnicy takie manewry nazywają zdaje się "przeciągnięciem".

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-03-12 00:19:52
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    > Cóż.
    > Lotnicy takie manewry nazywają zdaje się "przeciągnięciem".

    moim zdaniem przeciegniecie sie juz zaczelo.

    dlatego sa problemy w budzecie.

    szara strefa - jak patrze wkolo - poszerza sie od lat, zamiast kurczyc.

    kazde dokrecenie sruby fiskalnej owocuje bezrobotnymi pracujacymi.

    coraz wiecej klientow pyta sie, czy nie daloby sie bez faktury.

    no i dylemat - odmawiac tym rzeszom potrzebujacych? w koncu to cena
    umowna, rynkowa - tyle a tyle ktos chce zaplacic...

    biorac pod uwage, ze polowe dnia pracuje na podatki, to mi szkoda tego dnia.

    a nie? kiedy jest dzien wolnosci podatkowej? jakos w polowie roku. Czyli
    polowe czasu tyram, zeby oddac to w pizdu.

    i jakos mnie to nie cieszy.

    zwlaszcza gdy slysze o walkach na autostradach, o bluzgach wypelzajacych
    z ust pozalsieboze politykow, o leczeniu gejow przez durna babe, o
    kolejkach do specjalisty (wieloletnich), o tym, ze NFZ nie finansuje
    lekow na chorobe, ktora bez lekow ma tylko jeden koniec - smierc
    chorego, o dzieciach umierajacyh na izbach przyjec, o tym, ze czlowiek
    nie moze w szpitalu doplacic do lekow, bo "ma za darmo", tyle, ze za
    darmo tego leku nie dostaje, bo NFZ finansuje 70% wartosci leku, a
    szpital nie chce isc w dlugi leczac, kurwica czlowieka bierze jak placi
    te pierdolone podatki i dostaje za to gowno i obietnice zielonej wyspy i
    emeryturu z ZUS - wielkie LOL LOL LOL :)

    zen.aspx

  • 14. Data: 2013-03-12 00:59:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.03.2013 11:16, Dominik & Co pisze:
    > Czytaliście?
    > http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=1207

    > Chyba nie było, a jeśli mi umknęło- proszę nie bić.
    >
    > W skrócie: projektowany bandytyzm prawny zakłada
    > współodpowiedzialność _kupującego_ za nie odprowadzony
    > przez sprzedawcę VAT.

    No i skończą się promocje "dziś bez VAT" w pewnej sieci sklepów z
    elektronika i nie tylko ;)

  • 15. Data: 2013-03-12 01:32:04
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 00:59, Andrzej Lawa wrote:
    1&id=1207

    > No i skończą się promocje "dziś bez VAT" w pewnej sieci sklepów z
    > elektronika i nie tylko ;)

    A na ubitej polskiej ziemi, zielonej wyspie, oazie europy, mieszkac beda
    politycy, urzednicy i emeryci :)

    A ostatni pracownik elektrowni zgasi im swiatlo.

    zen.aspx

  • 16. Data: 2013-03-12 06:58:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 00:19, hiki kileri animali sori pisze:

> [...]
    > te pierdolone podatki i dostaje za to gowno i obietnice zielonej wyspy i
    > emeryturu z ZUS - wielkie LOL LOL LOL :)

    Dlatego przypominam: pierwszym, którzy burzyli istniejący "porządek
    prawny" stawiano potem pomniki i przyznawano noble. Niektórzy z tych, co
    wywieszali rządzących na latarniach było bohaterami przez 70 lat.

    Pytam młodych: macie jeszcze jaja? Czy może bezstresowe wychowanie
    pozbawiło Was poczucia godności?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 17. Data: 2013-03-12 08:59:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2013 01:32, hiki kileri animali sori pisze:

    > A na ubitej polskiej ziemi, zielonej wyspie, oazie europy, mieszkac beda
    > politycy, urzednicy i emeryci :)
    >
    > A ostatni pracownik elektrowni zgasi im swiatlo.

    Wiesz co jest najzabawniejsze? Na całym świecie, gdzie jest na tyle
    wysoki poziom życia, że tylko margines martwi się (sporadycznie) co
    włożyć do garnka (bo tak na prawdę podstawowe wyżywienie może być
    cholernie tanie bez wielkich kosztów zdrowotnych), odchodzą niemalże
    identyczne narzekania ;)

  • 18. Data: 2013-03-12 09:57:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki kileri animali sori wrote:

    > moim zdaniem przeciegniecie sie juz zaczelo.
    >
    > dlatego sa problemy w budzecie.
    >
    > szara strefa - jak patrze wkolo - poszerza sie od lat, zamiast
    > kurczyc.

    bo szarej strefy nie zlikwiduje sie podnosząc podatki :)

    tak to nie działa niestety:)

    szarą strefę można tylko zliwkodwać ograniczając podatki i wprowadzając
    bardziej elastyczne zasady dla zus dla DG.

  • 19. Data: 2013-03-12 13:20:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, hiki kileri animali sori wrote:

    > moim zdaniem przeciegniecie sie juz zaczelo.
    >
    > dlatego sa problemy w budzecie.

    Prawdopodobne, bo to zjawisko ("odrywanie" zasilania dającego
    siłę nośną od płata który ma nieść) IMHO może zacząć się przed
    szczytem krzywej Laffera (krzywa Laffera nie wnika zdaje się
    w zależność od "sił i środków" skierowanych w zniszczenie
    uchylających się od podatków, tylko zakłada iż proces
    który powinien być opodatkowany jednak trwa).

    > szara strefa - jak patrze wkolo - poszerza sie od lat, zamiast kurczyc.

    Co najmniej dwa razy wystąpił istotny (mierzalny) wyjątek.
    Mowa o obniżce CIT oraz akcyzy na alkohole.
    Wzrost był za duży na szukanie przyczyny w składowych powodujących
    "wzrost kwotowy" (inflacja) i wzrost efektywny (szacowany wzrost
    gospodarczy), czyli zostały "wyciągnięte" kwoty z szarej strefy.
    Być może nie tylko (w przypadku koncernów m-narodowych usiłują
    one rzecz jasna "ułożyć" zysk tak, żeby wykazać go tam gdzie
    jest niższy podatek), ale nie znam danych z których daloby się
    wyciągnąć takie wnioski.

    > kazde dokrecenie sruby fiskalnej owocuje bezrobotnymi pracujacymi.

    "Bezrobotnymi" pracującymi na czarno również.
    Wiemy że statystyki są zafałszowane, ale nie wiemy o ile.

    > biorac pod uwage, ze polowe dnia pracuje na podatki, to mi szkoda tego dnia.
    >
    > a nie? kiedy jest dzien wolnosci podatkowej? jakos w polowie roku.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9Bc
    i_Podatkowej

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2013-03-12 14:03:29
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-12 06:58, Maruda pisze:

    > Dlatego przypominam: pierwszym, którzy burzyli istniejący "porządek
    > prawny" stawiano potem pomniki i przyznawano noble. Niektórzy z tych, co
    > wywieszali rządzących na latarniach było bohaterami przez 70 lat.

    Zdaniem wielu innych, byli bandytami odpowiedzialnymi za śmierć milionów
    ludzi i winnymi nędzy i opóźnienia cywilizacyjnego pozostałych poddanych.

    > Pytam młodych: macie jeszcze jaja? Czy może bezstresowe wychowanie
    > pozbawiło Was poczucia godności?

    Niewątpliwie bojówki stadionowe mają jaja. Naprawdę chcesz żeby
    zniszczyły to co jest i stworzyły nową RP.

    --
    pozdrawiam
    MD