  • 21. Data: 2013-03-12 15:20:53
    Temat: Re: Projekt poprawek VAT- odpowiedzialność kupującego
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 13:20, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Co najmniej dwa razy wystąpił istotny (mierzalny) wyjątek.
    > Mowa o obniżce CIT oraz akcyzy na alkohole.

    Niestety durnowaci nie wyciagneli wnioskow.

    > "Bezrobotnymi" pracującymi na czarno również.

    O nich wlasnie pisalem piszac - bezrobotni pracujacy :)

    > Wiemy że statystyki są zafałszowane, ale nie wiemy o ile.

    O duzo. Zwlaszcza GUS-owskie. Wyliczajace srednia krajowa z pominieciem
    zarobkow w firmach < 10 osob. Czyli pomijajac male firmy rodzinne jak i
    wszystkich samozatrudnionych.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9Bc
    i_Podatkowej

    Musiales jeszcze kopnac lezacego, co? :>

    zen.aspx

  • 22. Data: 2013-03-12 15:45:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.03.2013 19:32, Piotrek pisze:

    > Piękne to będzie dopiero wtedy jak MinFin sam siebie wydym* kupując
    > paliwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Gdzie
    > często-gęsto kryterium najniższej ceny ma wagę zbliżoną do 1.

    Ojtam, ojtam. Zrobi się wyjątek dla kogo trzeba.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2013-03-12 15:53:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ojtam, ojtam. Zrobi się wyjątek dla kogo trzeba.

    Już nie pamiętam jak się skończyło, ale raz już MF doprowadził
    do bankructwa ministerstwo obrony.
    Nie wiem czy kojarzycie okręt podarowany przez USA (coś było
    o tym, że oczekiwania obdarowanych rozbiegły się z tym co
    obiecano, bo sądzili że dostaną wyposażony i uzbrojony okręt,
    a on był "zdolny do pływania", z miejscem na armaty).

    Poszło oczywiście o VAT od darowizny :>

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2013-03-13 17:45:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki kileri animali sori wrote:

    > Dziwienie sie w mediach niewiele go bedzie kosztowac... JAkby go
    > kosztowalo, ze ma ta literalnie zinterpretowana kase oddac z pensji,
    > to by nie chojrakowal...

    Pan Modzelewski najpierw stworzyl koszmarne rpawo a potem zarabiała
    uprawiając konsulting dla podatników jak sie w tym gównie nie utopić, to
    jest wyjatkowa odstręczająca postać, zabawne ze teraz ... wypłyneło przy
    premierze technicznym Glińskim.