  • 21. Data: 2011-12-28 16:12:00
    Temat: Re: Przelew od żony- zapłacę podatek?
    Od: "Giz" <g...@n...pl>

    Witam,

    Ja tu nie z odpowiedzią ale aby nie zaśmiecać grupy to chciałem zadać
    podobne pytanie od siebie.

    Mianowicie jak idziemy razem z żoną na zakupy to umówiliśmy się że ona
    zawsze płaci swoją kartą
    a ja w swoim banku ustawiłem automatycznie comiesięczny przelew na jej konto
    600 zł
    zatytułowany "za jedzenie"
    Ostatnio kupiliśmy wspólnie lustro do łazienki więc też tak samo, ona
    zapłaciła a ja potem dokonałem zwrotu połowy kwoty
    zatytułowany "za lustro".
    Kiedyś robiliśmy zakupy w jakimś sklepie odzieżowym. Żona coś kupiła i ja,
    ona zapłaciła za całość więc zrobiłem do niej przelew za swoją koszulę.
    Dodam że mamy rozdzielnośc majątkową.

    Jak to jest więc z US? może się do czegoś przyczepić?

    Pozdrawiam
    G.

  • 22. Data: 2011-12-28 17:56:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.12.2011 16:41), witek wrote:
> [...]
    %C5%82%C5%BCe%C5%84ska

    > to że zwykle wszystkim koajrzy się, że odwrotnie, wcale nie oznacza, że
    > wikipedia ma rację.

    Ale przecież Wikipedia prawdę mówi, w punkcie "umowa rozszerzająca
    wspólność majątkową"

    p. m.

  • 23. Data: 2011-12-28 19:57:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2011 10:12 AM, Giz wrote:
> [...]
    > Dodam że mamy rozdzielnośc majątkową.
    >
    > Jak to jest więc z US? może się do czegoś przyczepić?

    przy rozdzielnosci może.
    dobrze dokumentujesz przelewy, na potrzeby US :)