  • 21. Data: 2008-12-30 12:33:17
    Temat: Re: Przeniesienie praw autorskich a faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Dec 2008, Tomek wrote:

    > Ok, ale dla MPA oba oświadczenia muszą byc pisemne, czy nie?

    Oczywiście.
    Przeczytaj art.78 KC. Drugie zdanie pierwszego paragrafu :)

    Ale udzielenie licencji JEST usługą.
    I tego nie przeskoczy.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2008-12-30 16:58:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-12-2008 o 13:33:17 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Przeczytaj art.78 KC. Drugie zdanie pierwszego paragrafu :)

    Ok, mam, thx!

    > Ale udzielenie licencji JEST usługą.
    > I tego nie przeskoczy.

    Niby tak, ale IF-y na fakturach nie są chyba w rozporzadzeniu
    dozwolone wprost? :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 23. Data: 2008-12-30 23:10:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Niby tak, ale IF-y na fakturach nie są chyba w rozporzadzeniu
    > dozwolone wprost? :-)

    Kiedy IFa nie ma - usługa została wykonana wraz z udzieleniem licencji,
    a przekazanie PA to taki dodatek był ;)
    Mi wychodzi, że aby zminimalizować ryzyko że ktoś zacznie myśleć
    w ten sposób jak wychodzi w wątku, to f-ra powinna opiewać na
    "wykonanie umowy nr .... z dnia ...".

    pzdr, Gotfryd