    From: "Jarosław Sobieraj" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przerwa w DG a kasa fiskalna...
    Date: Mon, 16 Apr 2007 23:22:45 +0200

    Witam.

    Wlasnie dostalem od mojego naczelnika hiobowa lekko interpretacje, ze mimo
    3-letniej przerwy w dzialalnosci mialem obowiazek zainstalowania kasy
    fiskalnej od pierwszego dnia dzialalnosci. Jako, ze zainstalowalem kase
    dopiero w trzecim miesiacu po wyrazeniu czynnego zalu bede musial skorygowac
    odliczenia vat do wysokosci 70% do momentu zainstalowania kasy.
    Poratuje ktos jakas inna formalna interpretacja czy mam isc ostrzyc topor na
    moja ksiegowa, ktora tak pieknie dala ciala??

    Pozdrawiam
    Jarek