  • 1. Data: 2003-01-23 11:58:13
    Temat: przedawnienie ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    Otrzymalem wezwanie do zaplaty za FV wystawiona w grudniu 1999.
    Jaki jest termin przedawnienia zaplaty takiej FV ? 3lata ? 5lat ?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 na sprzedaz: http://sprzet.net

  • 2. Data: 2003-01-23 13:42:25
    Temat: Re: przedawnienie ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Otrzymalem wezwanie do zaplaty za FV wystawiona w grudniu 1999.
    > Jaki jest termin przedawnienia zaplaty takiej FV ? 3lata ? 5lat ?

    Zależy kto cie wzywa ale wg KC jest:

    ///Art. 118. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia
    wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia
    okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy
    lata.///

    z tym że jst cos jeszcze o rozliczeniach chyba z rolnikami i wtedy to jest 2 lata
    .... to też jest w KC ale w innej księdze niż
    PRZEDAWNIENIE ROSZCZEŃ

    Sark