  • 1. Data: 2003-07-29 09:57:40
    Temat: [Pyt] umowy o dzieło i numeracja rachunkow
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Co jakiś czas zarabiam pieniądze na podstawie umowy o dzieło. W tym roku
    jeden ze zleceniodawców oświadczył mi, że od tego roku muszę mieć własną
    numerację rachunków, które przy tej okazji wystawiam.
    Do tej pory było tak, że wystawiałem rachunki bez numerów, ale w powiązaniu z
    umową, która miała jakiś tam numer zgodny z numeracją umów zleceniodawcy.

    Pytanie moje jest takie:
    Czy to prawda i czy od tego roku :-)
    A jeśli tak, to po co???

    PS.Google nic nie dało, mój US nie odbiera telefonów, mimo, że to środek
    dnia. Jakby ktoś był w stanie mi tu coś wyjaśnic - będę zobowiązany.
    Pozdrawiam
    Szymon