  • 1. Data: 2003-07-29 11:45:23
    Temat: ulga remontowa
    Od: Iwona<i...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o informację czy osoby zamieszkujace wspólnie ,
    mające odrebność finansową moga oliczać wydatki poniesione na
    remont mieszkania-każdy oddzielnie?Jestem właścicielką
    mieszkania.Osoba zamieszkująca ze mna ,zameldowana na stałe
    płaci połowę opłat miesiecznych (mieszkanie, prad ,woda itd).Obecnie
    remontujemy mieszkaniea koszty ponosimy po połowie. Faktury
    wystawiane są na mnie ,jako właściciela mieszkania. Czy mój
    wspóllokator może brać faktury na swoje nazwisko i czy przysługuje
    mu odliczenie remontowe,? Czy musimy spisać jakaś umowę?Bardzo
    proszę o odpowiedż_Iwona

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-07-29 15:37:34
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jul 2003, Iwona wrote:

    >+ Bardzo proszę o informację czy osoby zamieszkujace wspólnie ,
    >+ mające odrebność finansową moga oliczać wydatki poniesione na
    >+ remont mieszkania-każdy oddzielnie?

    Hasło: "tytuł prawny", link:
    http://groups.google.com/groups?as_q=tytu%B3+prawny&
    num=100&as_scoring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&b
    tnG=Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=
    *.podatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&a
    s_qdr=&as_drrb=b&as_miny=2002&as_minm=5&as_mind=12&a
    s_maxy=2003&as_maxm=7&as_maxd=29

    :)

    >+ Jestem właścicielką mieszkania.

    No to TP masz.

    [...]
    >+ wystawiane są na mnie ,jako właściciela mieszkania. Czy mój
    >+ wspóllokator może brać faktury na swoje nazwisko i czy przysługuje
    >+ mu odliczenie remontowe,? Czy musimy spisać jakaś umowę?

    Spisać. Jakąś. Przykłady niedogodności umowy najmu (konieczność
    rozliczania PIT i płacenia podatków) powinny wystąpić w ww. linkach :),
    takoż zalety umowy użyczenia... :)

    pozdrowienia, Gotfryd