eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu, czyli wykrakałem. › Raport - poczta, było: Odmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Raport - poczta, było: Odmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu
    Date: Wed, 4 Oct 2006 17:02:41 +0200

    Przypomnę: "afery wekslowe" ostatnio są modne, a miałem wątpliwą
    okazję utknąć na takiej akcji - urząd pocztowy odmówił skasowania
    znaków opłaty skarbowej "bo my tylko na wekslach pocztowych możemy".
    Stosownie do postu:

    On Wed, 13 Sep 2006, Liwiusz wrote:
    [...]
    > I raczej nie twierdziłbym, że skoro mogą, to nie muszą.
    >
    > Dlatego czekam z niecierpliwością na wyjaśnienie tej sprawy, z chęcią
    > zamieszczę ją na necie, aby potomni już nie mieli problemów :-)

    ...zapodaję że dziś dostałem pismo (datowane 3.bm) z Oddziału Rejonowego:
    [streszczenie]
    "Na podstawie art. 237 KPA ... w odpowiedzi na pismo... informujemy...
    W trakcie postępowania wyjaśniającego ustalono że zgodnie z rozp. MF
    ... Poczta jest jednym z podmiotów wskazanych do kasowania znaków
    opłaty skarbowej na wekslach... informujemy, że pracowników UP ...
    pouczono ... uprzejmie przepraszamy ... pragniemy poinformować
    że zagadnienie zostało omówione także z pracownikami innych urzędów"

    > Obawiam się, jak również mam nadzieję, że przetrzesz ścieżkę :-)

    Jakby co wypadnie pracownikom UP zapodawać że w Oddziale Rejonowym
    w Zabrzu już sobie problem wyjaśnili :>
    Może sygnatura się komuś przyda: CSP ORJ DK/056/30/06
    Po prawdzie nie mogą stawać do konkurencji "na czas" z prawnikami
    bankowymi (przypomnę: wyjaśnili sobie z oddziałem w 13 minut),
    ale do meritum doszli :)

    pzdr, Gotfryd