    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 0,30 PLN na FGSP - przelewac?
    Date: Fri, 17 May 2002 21:39:18 +0200

    On Thu, 16 May 2002, Jacek Osiecki wrote:

    >+ Dnia Thu, 16 May 2002 07:46:45 +0200, Janusz B. napisał(a):
    [...]
    >+ >chodzilo mi o to, ze teraz majac swistek z banku moge na nim napisac lp. np
    >+ >1/4 i potem w KPiR w lp. wpisac ten numer i zaznaczyc, ze to dowod wplaty.
    >+ >(tam gdzie wpisuje numer faktury) a w tym przypadku co mam tam wpisac? nie
    >+ >ma lp. na internetowym blankiecie, nie mam co wpisc tam gdzie powinien byc
    >+ >numer dokumentu... i co z tym?
    >+
    >+ Przecież to nie jest dokument... przeedytuj źródło i dopisz np. "1/o/5/2002" :-)

    Prawdę mówiąc w pierwszym czytaniu :) chyba źle zrozumiałem, więc
    przyczepię się do obu możliwości zdania "to nie jest dokument" :)
    1.(sprawa: nie-dokument)
    Pięknie :)
    To ja na swoim nie-dokumencie też przeedytuję źródło i jak
    będę chciał coś zmienię. Na przykład na delegacji - powiedz
    mi że to nie dokument a ugryzę :]
    To że *jest wykonalne* modyfikowanie swoich dokumentów o niczym
    nie świadczy - zrobić tak, żeby po zmianie wszystko się zgadzało
    z deklaracjami miesięcznymi - to *ja* nie umiem, za cienki jestem ;)
    2.(sprawa: przeedytuj)
    Jakby kto nie przyuważył, to przepisy zabraniają dokonywania
    *jakichkolwiek* modyfikacji obcych dokumentów.
    Słyszałeś o takim pomyśle pt. "kontrola krzyżowa" ? Wiem,
    sama z siebie się nie zrobi :) ale jak kontroler był u sąsiada
    i tam *nie było* numerów na wyciagu (i jeszcze się pokłócił
    np. o DW do wyciągu) - to mógł zapamiętać i się zainteresuje.
    Baaaardzo mnie ciekawi, jak uzasadnisz dlaczego u ciebie jest
    "1/o/5/2002" skoro w systemie bankowym istnieje np. tylko
    numer 2002-05-10/243188 (bo transakcje są numerowane globalnie,
    dla przykładu). Zauważ: nie jest istotne że "on się wydrukował"
    tylko *skąd się wziął" !

    IMO dopisanie *znanego* i *prawidłowego* numeru do wydruku
    dałoby się wytłumaczyć. Numer "z powierza" podchodzi...
    hm... pod fałszowanie dokumentu ??

    Jak zaraz nie padnę to się odniosę jeszcze do kwestii DW :)
    (bo stosuję)

    Pozdrowienia, Gotfryd