  • 81. Data: 2006-04-21 16:47:08
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Widzisz. Nie mam nic przeciwko placeniu emerytom. Dziwne? Nie. tylko nie
    > placeniu w ten sposob. Jestem sw stanie zapewnic godziwe zycie moim
    > rodzicom, gdy skoncza prace. Tak jak oni mi zapewniali przez czas co nie
    > pracowalem. Prosciutkie? Prosciutkie...

    Wszystkich nauczycieli, którzy Cię uczyli też utrzymasz?
    Oni mogą być samotni....

  • 82. Data: 2006-04-21 20:46:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek 18 kwiecień 2006 22:18, gdy Marek napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > VAT płaci Twój klient, nie Ty!

    Tak, a moja matka była Żydówką......

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 83. Data: 2006-04-22 00:06:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > I jako artysta zużywasz tego więcej niż jako nie-artysta?

    Jogibabu! Brawo Jasiu!

  • 84. Data: 2006-04-22 00:11:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Nie dotarło. Teraz i (mam nadzieję, także w przyszłości - przynajmniej
    > nikt nie mówi, że ma się to zmienić) nie mając DG i wykonując umowy
    > osobiste nie ma przeciwwskazań, żeby na rachunku wykazać koszty wyższe
    > niż ryczałtowe jeśli posiada się dokumenty potwierdzające ich poniesienie.
    >
    > Dotarło? A może o tym nie wiedziałeś??

    OK, spryciarzu, to wymyśl mi sposób, w jaki odróżnić prąd zużyty na
    wykonanie danego dzieła od prądu zużytego na np. oglądanie TV.

    Innymi słowy: skonstruuj mi algorytm odróżniający poszukiwanie
    inspiracji lub nań oczekiwanie od zwykłego obijania się.

    Pomijam już taki detal (notabene wielokrotnie powtarzany, ale niektórzy
    są odporni na wiedzę i trudni do zarąbania i zręcznie o nim zapominają),
    że konieczność skrupulatnego rozliczania i zbierania rachunków za każdą
    taką duperelę każdą inwencję przegna precz.

  • 85. Data: 2006-04-22 07:24:36
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:444974a0$1@news.home.net.pl...

    > OK, spryciarzu, to wymyśl mi sposób, w jaki odróżnić prąd zużyty na
    > wykonanie danego dzieła od prądu zużytego na np. oglądanie TV.

    Podlicznik?

  • 86. Data: 2006-04-22 10:48:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Wszystkich nauczycieli, którzy Cię uczyli też utrzymasz?
    > Oni mogą być samotni....

    Oni maja swoje dzieci, i nie ch one pplaca. A za moja nauke zaplacili
    moi rodzice w podatkach... i nie w podatkach tez...

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 87. Data: 2006-04-22 23:29:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino wrote:

    > Podlicznik?

    Brawo. Genialny pomysł. Skonstruuj go. Albo przynajmniej opisz, jak
    powinien działać. Przy okazji opisz sposób odróżniania jabłek zwykłych
    od takich, które mogłyby zainspirować Newtona, oraz wody zużytej
    wyłącznie w celach higienicznych od takiej, dzięki której Archimedes
    wyleciał nagle z wanny z okrzykiem "Eureka!".

  • 88. Data: 2006-04-23 00:06:23
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > wyłącznie w celach higienicznych od takiej, dzięki której Archimedes
    > wyleciał nagle z wanny z okrzykiem "Eureka!".

    Sie pienisz. Zapytales - dostales prosta odpowiedz. ;)

    Ja nie bardzo rozumiem, po co ty chcesz jablka wyceniac? Wycenia sie
    swoj czas, a nie jablka, przypadki i inne pierdoly. Jesli pracujesz
    koncepcyjnie, umyslowo, zuzywajac to czy tamto to wycen finalne swoje
    dzielo tak, zebycie to zadowalalo. A jesli cena jest za wysoka, to widac
    po proznicy marnujesz czas na ogladaniu jablek, bo tam nie ma
    inspiracji... a wtedy... zajmij sie rzemioslem ;)

  • 89. Data: 2006-04-23 07:40:20
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Oni maja swoje dzieci, i nie ch one pplaca.

    A jak nie mają?

    >A za moja nauke zaplacili
    > moi rodzice w podatkach... i nie w podatkach tez...

    No o to chodzi, że nie zapłacili.
    A przynajmniej nie tym którzy Cię uczyli i nie wszystko - dopóki oni żyją.

  • 90. Data: 2006-04-23 07:41:02
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:444abc76$1@news.home.net.pl...

    > Brawo. Genialny pomysł. Skonstruuj go.