    From: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[9]: Jak to jest z SC teraz???
    Date: 28 Dec 2002 14:02:39 +0100

    Witam.

    Dnia 28 grudnia 2002 o godzinie (09:35:52) napisano:
    GS> Ale wyszło ci z tego, że świadomość prawna "Kowalskiego z ulicy"
    GS> jest wbrew poprzedniemu akapitowi wyższa niż przedsiębiorców,
    GS> niezależnie od przyczyn :)

    Hie, hie. Musze wiec popracowac nad swoja osobowoscia, bo wychodzi, ze
    pisze co innego niz mysle ;)

    GS> Niczym nie uzasadnione, solidnie wkorzenione przekonanie
    GS> wynikające z większego obycia z kontaktami spółka-spółka ?

    Hmmm... a wiec strach przed nieznanym? Tez mozliwe.

    GS> Taki księgowy wie, że "oni" robią wszystko dokładnie tak
    GS> samo jak on. Kiedy się dowie że "mały prywaciaż" magazynu

    Gotfrydzie, zapamietaj _prywaciarza_, zanim Maddy Cie zje! :)

    GS> Zgadza się - ani Enron ani Stocznia (ile to nasze banki wtopiły ?
    GS> 4,5 miliarda ?) nie są w stanie zmienić myślenia *wszystkich*.

    Nie tylko wszystkich, ale tez wiekszosci niestety.

    GS> [...socji- i psycho-...]

    GS> Ano, NTG... :)

    No to ja koncze, co by mnie do jakiegos mordpliku nie wrzucono :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl