eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAbsurdalne przepisy i procedura sprzedazy na "Zwroty VAT" ( zielone karty) › Re: Absurdalne przepisy i procedura sprzedazy na "Zwroty VAT" ( zielone karty)
    From: "Domino" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Absurdalne przepisy i procedura sprzedazy na "Zwroty VAT" ( zielone
    karty)
    Date: Wed, 12 May 2004 13:51:04 +0200

    > [ciach]
    > 10%
    > VAT )
    > >
    > Zgłoś to do GUC - wątpię, żeby ktoś na grupie był w stanie rozwiązać Twój
    > problem...
    > Osobiście nie spotkałem się z takimi praktykami - nie widziałem na
    bazarze
    > lodówek, TV czy pralek w super niskich cenach.

    zwroc uwage na cene chociazby konsol Sony PlayStation 2 albo MS XBox -
    WSZYSTKIE polskie male sklepy sprowadzaja z przemutu, bez VATu. Pewna duza
    firma przemycala w podobny sposob czesci do PC (zakup na 'puste faktury'), w
    nowym CRN jest artykul o ich sprawie sadowej :/

    po wejsciu do UE nie bardzo jest jak przemycac towaru, nad czym ubolewaja
    moi znajomi od sprowadzania konsolek..

    MediaM. nas zniszczy (przynajmnije wiekszosc mniejszych firm) jesli
    niebedziemy dla nich konkurencyjni..
    huh, cos mi same frazesy dzis wychodza

    > sie za
    > >
    > No coż. Nasze "państwo" dusi obywateli przeróżnymi podatkami, więc
    obywatele
    > muszą się bronić.
    > Mam dla Ciebie rozwiązanie. Zacznij sprzedawać na TaxFree :)
    > W sumie to nie rozumiem o co ci biega...

    > Niby co zarzucasz tej ustawie? W innych krajach wyglądało to podobnie
    (np.
    > Niemcy).
    > Po prostu my jesteśmy sprytniejszym narodem i jak się pojawia ustawa to
    > szukamy od razu
    > sposobów na jej obejście.

    taka juz nasza narodowa buta w stos. do wszelkich przepisow. nie lubimy sie
    podporzadkowywac ( historia:) ). z jednej strony to zaleta, pomaga przetrwac
    w ciezkich czasach, z drugiej hamuje rozwoj gospodarki. tylko kogo obchodzi
    gospodarka przy takim poparciu dla rzadu.