    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja ST "po SC" wg RP
    Date: Thu, 30 Aug 2007 23:57:36 +0200

    On Thu, 30 Aug 2007, Jagna wrote:

    > Hej :)
    > Tracę zupełnie zaufanie do RZP. Nie dość, że politycznie mnie deneruje, to
    > jeszcze te rewelacje!? <olaboga>

    Nie wiem, ale to chyba są "właściwości osobowe" konkretnych redaktorów.
    Parę lat temu też była gdzieś (nie pamiętam w ktorej gazecie, a nie
    chcę przekręcić) "paczka" takich średnio spójnych pomysłów, mniej
    więcej przystawało to do dobrej znajomości ustawy podatkowej
    (i rozporządzeń do niej) oraz równie widocznego działania "syndromu
    trawniczka", czyli ignorowania istnienia Kodeksu Cywilnego i podobnych
    'bzdetów' pozapodatkowych ;)
    Autorka koncept z "pomijaniem amortyzacji prowadzonej w innej
    formie prawnej" powtarza w sąsienim artykule (o przejściu z ryczałtu).
    Tak czy siak, zapewniła sobie chyba uważnych czytelników jej
    artykułów ;)

    > Jesteś zbyt pobłażliwy, "nieco"? ;>

    No, dałem pytajnik, bo nie wiedziałem czy jakąś onomatopeją nie
    rzucić, czy <censored> wstawić, czy jak... nie miałem konceptu ;)

    > Ja tam zbyt biegła w interpretacji przepisów podatkowych nie jestem,

    Zaraz uwierzę, że prezentujesz przeciętną polskiego społeczeństwa.
    Uwierzysz że uwierzyłem? ;)

    [...]

    O, thx!

    pzdr, Gotfryd