    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja cd z dnia 02-01-07
    Date: Fri, 11 Jan 2002 09:11:37 +0100

    Janusz napisał(a):

    > Maddy, boska... Gdzie Ty widzisz powtórną amortyzację w przykładzie skądś
    > tam wziętym ???
    > Jeśli jadłaś obiad wczoraj a dzisiaj jesz kupiony przed chwilą, to czy jesz
    > powtórnie ten samo obiad ? Pozdrawiam.
    > J.

    Januszu, odpowiedaja POD cytatem i śledź znaczniki!!! Przecież nie
    moją wypowiedź komentujesz, a Beaty, ale ponieważ odpowiadasz NAD
    cytatem, po prostu się pogubiłeś.
    Zmień ustawienia edytora. Nie bedziesz takich gaf popełniał.
    Boże, czy ja coś robiłam w poprzednim życiu, że ludzie mi to robią?

    Maddy
    ps. poniżej materiał do powtórnej analizy...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl