    From: Kokum <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja - przerwa na kilka miesięcy
    Date: Fri, 23 Nov 2007 10:31:09 +0100

    Dziękuję za ciekawą analizę przepisów.

    Ustawę jak najbardziej czytałem i czytam (z uwielbieniem :) ale niestety
    nie potrafię jej tak wnikliwe przeanalizować.

    Po przeczytaniu Twojego postu nasunęły mi się następujące wnioski:

    1. Nie ma przeciwwskazań, żeby kwoty odpisów z np. 3 miesięcy "przesunąć
    " na miesiące późniejsze, byleby się zmieścić w danym roku podatkowym.

    2. Można nie dokonać np. kilku odpisów amortyzacyjnych (w sensie nie
    zaliczyć ich do KUP) ale i tak ogólną sumę amortyzacji trzeba powiększyć
    o te niezaliczone do KUP odpisy.

    Też jestem ciekaw opinii i przykładów "z życia" na ten temat.

    Pozdrawiam.

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > He, dedukuję że masz do ponownego czytania ustawę o podatku dochodowym :)
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-d
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html