  • 2. Data: 2003-11-21 06:03:37
    Temat: Re: Amortyzacja sieci komputerowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Nov 2003, tomek wrote:
    [...]
    >+ > Ale to tez zalezy jak to okablowanie jest
    >+ > zamontowane/zabudowane...
    >+
    >+ Wlasnie chodzi o to aby zaszeregowac to inaczej
    >+ (medium teletransmisyjne wymiany danych?)
    >+ aby nie podnosic wartosci budynku

    1. Czy podniesienie wartości budynku jest szkodliwe jako takie ?
    2. Czy budynek "jeszcze się amortyzuje" ?

    Nie bić, pytam :), rozumiem że odpowiedź na co najmniej
    jedno z powyższych pytan jest niestety pozytywna ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 1. Data: 2003-11-21 06:03:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 3. Data: 2003-11-21 10:27:45
    Temat: Amortyzacja sieci komputerowej
    Od: tomek <t...@n...ma>

    Witam!

    W jaki sposob amortyzowac siec komputerowa o wartosci
    pow 3.5 tys zl (oprzewodowanie bez serwera i komputerow)
    aby uzyskac maksymalnie wysokie odpisy amortyzacyjne.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-11-21 11:34:23
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > W jaki sposob amortyzowac siec komputerowa o wartosci
    > pow 3.5 tys zl (oprzewodowanie bez serwera i komputerow)
    > aby uzyskac maksymalnie wysokie odpisy amortyzacyjne.

    A mozesz podac nieco wiecej szczegolow?

    Wstepnie powiem, ze podniosles wartosc budynku/lokalu wiec IMO max 10%
    rocznie.
    Ale to tez zalezy jak to okablowanie jest zamontowane/zabudowane...

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 5. Data: 2003-11-21 11:36:58
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wstepnie powiem, ze podniosles wartosc budynku/lokalu wiec IMO max 10%
    > rocznie.
    > Ale to tez zalezy jak to okablowanie jest zamontowane/zabudowane...

    Zgadzam się z Tobą - stawka dla budynku.

  • 6. Data: 2003-11-21 11:36:58
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

  • 7. Data: 2003-11-21 14:00:36
    Od: tomek <t...@n...ma>

    "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote in

    > A mozesz podac nieco wiecej szczegolow?

    Okablowanie bedzie ciegniete na zewnatrz scian
    (bez kucia), w standardowych korytkach natynkowych.

> [...]
    > zamontowane/zabudowane...

    Wlasnie chodzi o to aby zaszeregowac to inaczej
    (medium teletransmisyjne wymiany danych?)
    aby nie podnosic wartosci budynku i osiagnac wyzsza
    amortyzacje...

    Pozdr.

  • 8. Data: 2003-11-21 14:44:07
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    > Wlasnie chodzi o to aby zaszeregowac to inaczej
    > (medium teletransmisyjne wymiany danych?)
    > aby nie podnosic wartosci budynku i osiagnac wyzsza
    > amortyzacje...

    Co do kabli, gniazdek, korytek, wbudowanych skrzynek, moim zdaniem, tylko
    wartość budynku. Co do elementów aktywnych nie związanych ze ścianami, być
    może, ewentualnie można by próbować.

  • 9. Data: 2003-11-21 20:10:15
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wartość budynku. Co do elementów aktywnych nie związanych ze ścianami, być
    IMO dokladnie tak sadze.
    Kable to nie "urzadzenia" transmisyjne jesli rozumiesz co mam na mysli (to
    tak jakbys chcial kable elektryczne w scianach zasilajace konkretne
    komputery wyodrebnic z budowli i policzyc 30% amortyzacji).
    To se ne da:-)

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 10. Data: 2003-11-24 09:57:19
    Od: tomek <t...@n...ma>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in
    jan.zabrze.pl:

    > 1. Czy podniesienie wartosci budynku jest szkodliwe jako takie ?
    > 2. Czy budynek "jeszcze sie amortyzuje" ?
    >
    > Nie bic, pytam :), rozumiem ze odpowiedz na co najmniej
    > jedno z powyzszych pytan jest niestety pozytywna ?

    Zgadza sie... niestety.
    Dzieki za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdr.