    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja sprzętu fotograficznego
    Date: Wed, 14 Nov 2007 12:21:38 +0100

    On Wed, 14 Nov 2007, M. wrote:

    > Witam. Kupiłem aparat fotograficzny (ponad 4000 zł) i nie mogę daćgo w koszty
    > tylko amortyzować. Patrzyłem w stawki amortyzacyjne (np.
    > http://www.vat.pl/stawki-amortyzacji/index.php) ale albo źle widzę albo nie
    > ma takiej rubryki dla saprzętu fotograficznego. Proszę powiedzcie mi na jaki
    > okres jest stawka na sprzęt fotograficzny - aparat fotograficzny, obiektywy,
    > karty pamięci i akumulator.

    Pierwsze primo ;) to wniosek OT, NTG i w ogóle, ale ważny, taki, że
    absulutnie nie mają racji wyrzekacze na używanie tinylinków.
    To nie tinylinki znikają, to takie serwisy jak gugiel zmieniają
    organizację danych tak, że stare linki nie działają, a do tego nic
    znaleźć nie można :> (jak ktoś nie zauważył, to od dłuższego czasu
    groups.google *NIE* znajduje wielu postów, mimo prawidłowego podania
    wszystkich występujących danych w zapytaniu, nie ja jeden sie z tym
    spotkałem)
    Żaby zakończyć - np. ten post:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/ebae8c8703f23067
    ...stał się bezwartościowy i tylko zapycha archiwum.

    Szczęściem np. tu:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/79a3add0ce20bb1d
    ...niektóre linki działają, dopiero następne "idą w kosmos" :>
    (w tym najciekawszy, czyli do IS).

    Niemniej informacje masz trzy:
    - przetrawić trzeba KST "808" oraz "622" (przypomnę - to drugie zapodała
    IS Gdańsk!)
    - do szukania można tego groups.google użyć, mimo że coś paściasto działa
    i swoich własnych archiwów znaleźć nie umie bo przeniosło :>
    - przeszukać powinieneś nie tyle grupę .podatki co .foto.cyfrowa :)

    pzdr, Gotfryd