  • Data: 2019-06-13 14:44:33
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d0233d7$0$17356$6...@n...neostrada.pl

    > Teraz ?

    Niedawno było w TV.

    > Sprawa sprzed tygodni.
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tajemnica-dz
    ialki-premiera-mateusza-morawieckiego-premier-mateus
    z-morawiecki/rqwkj1t

    > Dzialke we Wroclawiu dostal Kosciol od Panstwa,

    Państwa czy miasta?

    > Morawiecki ja od biskupa kupil w 2002,

    Ile zapłacił?

    > przepisal na zone, a skoro maja odrebnosc majatkowa,
    > to nie musi ujmowac w oswiadczeniu majatkowym.

    Nie musi!!! Prawo jest straszne tylko dla frajerów! ;)

    > Odrebnosc maja od dawna, z czasow chyba prezesury w banku,
    > dzialke ciagle maja, wiec czy tu mozna mowic o wzbogaceniu ...

    No tak... Moja wina... Nie wzbogacił się...
    Wydał szmal a działki nie ma...
    Oddał bliźniej (była zapewne w potrzebie!) za freeko...

    > A Wroclaw sie zmotoryzowal, rozbudowal i taka dzialka to teraz cenna rzecz ...

    No tak, ale działka nie jego... :(

    > tylko najpierw trzeba zaplacic za odrolnienie,

    Koszty, koszty, koszty... ;)
    [czy to nie ALepper był od odrolniania?
    ale chyba nie dlatego odszedł przedwcześnie z tego
    świata, że MMorawieckiego żona chciała coś odrolnić?...]

    > a potem jeszcze sprawdzic czy mozna to sprzedac, bo moze planu zagospodarowania
    ciagle nie ma ...

    Dobre czasy na korygowanie planów zagospodarowania...
    Któż postąpi wbrew dobrym radom premiera rządu RP?...

    > Podatnik juz dawno przestal wyliczac faktury kalkulatorem..

    Nie jestem tego pewien -- księguję także faktury pisane ręcznie.

    > A akurat JPK moze mu przygotowac biuro ksiegowe.

    Więc i księgowe biuro może mu wydrukować fakturę z QR kodem.

    > A moze lepiej, zeby rownoczesnie dostal fakture e-mailem ?

    Niech dostaje. Ale w jakiej formie? Graficznej
    czy teskstowej zdatnej/łatwej do księgowania?

    > Albo odpowiedni fragment pliku JPK ...

    Aby automagicznie zaksięgować?

    --

    Postscriptum: Wreszcie ciepło!!!!