  • Data: 2019-06-13 16:49:15
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d0220c4$0$17352$6...@n...neostrada.pl

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > W kodzie nie musisz zawierać informacji o każdej pozycji osobno, lecz o sumach:
    + W QR kodzie nie musisz zawierać informacji o każdej pozycji osobno, lecz o sumach:

    > 23:
    > 8%
    > mleko
    > zw.
    > np.
    > 0

    Być może masz na swej myśli rozdziały typu: 'pozostałe wydatki', 'koszty uboczne',
    'zakup materiałów'... -- ale mimo tej niedogodności wprowadzanie byłoby znacznie
    prostsze, szybsze i obarczone mniejszą liczbą błędów...

    Ten rozdział dotyczyć może także faktur z dwiema pozycjami.

    - pozostałe
    jeden gwóźdź [programu]
    - materiały
    jeden młotek [bywa, że określany niesłusznie mianem betonu mózgowego]
    - uboczne
    transport [młotka do wariatkowa]

    -=-

    Można też po prostu zlikwidować ten (jeno statystyczny) podział.

    -=-

    Księgowanie paliwa samochodowego IMO ukazuje drogę, którą podrażają Wybrańcy Narodu.
    ;)
    Podpowiem im kolejne podziały:

    - paliwo tankowane w sobotę
    - paliwo tankowane w niedzielę
    - paliwo tankowane w niedzielę z zaświadczeniem o uczestnictwie we mszy św.
    - paliwo tankowane w niedzielę z zaświadczeniem o pełnym uczestnictwie we mszy św.
    - paliwo tankowane w niedzielę z zaświadczeniem o pełnym uczestnictwie we mszy św.
    i zgodne/jednogłośne oświadczenie rodziny o śpiewaniu psalmów w czasie jazdy
    (podatnik bez rodziny nie musi jechać do kościoła -- może iść pieszo; kościoły
    są budowane bardzo gęsto[, choć z innej strony -- lepiej, żeby jechał, bo
    paliwo jest oakcyzowane])

    Mam też pomysł na kanister... Należy z kanistra rozlać do samochodu osobowego
    i ciężarowego oraz do maszyn typu agregaty prądotwórcze... Ale jak ustalić
    proporcje? Bardzo łatwo i (co najważniejsze!) uczciwie -- należy wyliczyć
    te proporcje z ubiegłego miesiąca, kwartału lub roku... [i wybrać ten
    okres, który jest najbardziej korzystny dla Fiskusa] Oczywiście należy
    uwzględnić iterację -- być może w tych minionych okresach także tankowaliśmy do
    kanistra... ;)

    --