    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Badania okresowe
    Date: Thu, 29 Jul 2004 08:11:32 +0200

    Dnia 28 lip o godzinie 20:38, na pl.soc.prawo.podatki, jack napisał(a):

    > Szanowni Państwo, temat zszedł z toru chociaż jest bardzo ciekawy i czas go
    > chyba zakończyć.
    > Denerwuje mnie jednak postawa takich ludzi jak Artur Ch.którzy widzą tylko
    > koniec swojego nosa bo jak widzę post wyżej to do wszystkich instytucji ma
    > pretensje (np.ZUS itd.)

    Skąd taki wniosek że do wszystkich instytucji mam pretensje?
    Co z tym ZUSem?

    > ale sam w majestacie prawa chce wyciągnąć dla siebie wszystko nie patrząc,
    > że to prawo może innych naciągać.

    Możesz troszeczkę jaśniej? Co chcę wyciągnąć /w majestacie prawa/?

    > 2.jeszcze niedawno jak pracodawca zachorował to pierwszy m-c nie otrzymał z
    > ZUSU płatności (prawdopodobnie i to Arturowi pasowało)

    Coś tak się przypie...ił jack?
    Od lat sam płacę składki i nie otrzymałem _żadnego_ świadczenia ze ZUSu w
    tym okresie. Nawet _moich_ pieniędzy nie ma na OFE a w raporcie rocznym są
    wyszczególnione bardzo ślicznie.

    > 3.naprawa bałaganu w ZUS-ie to jest ściąganie pism i pisemek z poprzednich
    > okresów składkowych też została przypisana pracodawcom (jemu to napewno
    > pasuje)

    Weź rozbieg i stuknij sobie czółkiem w ścianę "Spodka"
    BTW:
    Co do ustalenia kapitału początkowego, bo do tego chyba zmierzałeś, to
    pracodawca ma dostarczyć do ZUSu /zawieźć, przesłać!!!!/ komplet dokumentów
    wymaganych do obliczenia KP. Z tym że np. pracownicy zakłądu gdzie nie ma
    20 osób - SAMI - musza to uczynić, czyli sami dostarczają ten komplet
    dokumentów do tego ZUSu.
    Jeżeli już zaszła sytuacja że zatrudniasz ponad 20 osób to wcale nie
    załatwiasz za pracowników wszelkich dokumentów tylko to oni musza je
    DOSTARCZYĆ Tobie jako pracodawcy w określonym czasie, a dopiero Ty potem z
    kompletem dostarczasz je do ZUSu!!!!!

    Kto Ci kazał załatwiać za pracowników kompletację dokumentacji ich stażu i
    zarobków w okresie kiedy pracowali w innym zakładzie???

    Jeżeli to załatwiałeś to udowodniłbyś że nie masz o tym temacie pojęcia.

    > Mógłybym tak wyliczać i wyliczać nie wspomnę już o dniu wolnym za święto
    > przypadające w sobotę tego nawet za komuny nie wymyślili.

    Jestem niemal pewien że nie wiesz o tym że jeżeli w tygodniu pracy wypadają
    _dwa_ takie dni to pracodawca ustala w którym wolnym dniu jeden z takich
    dni będzie odpracowany..... widzisz tylko swoją kitę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany