    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Badania okresowe
    Date: Thu, 29 Jul 2004 08:59:03 +0200

    jack pisze:

    > Szanowni Państwo, temat zszedł z toru chociaż jest bardzo ciekawy i czas
    > go chyba zakończyć.
    > Denerwuje mnie jednak postawa takich ludzi jak Artur Ch.którzy widzą tylko
    > koniec swojego nosa bo jak widzę post wyżej to do wszystkich instytucji ma
    > pretensje (np.ZUS itd.) ale sam w majestacie prawa chce wyciągnąć dla
    > siebie wszystko nie patrząc, że to prawo może innych naciągać.
    > Dla przykładu :
    > 1.płacimy ZUS za pracownika ale jak zachoruje to pierwsze 30-pare dni my
    > musimy mu pensje płacić dalej (to mu prawdopodobnie pasuje)napewno ktoś
> [...]

    I dlatego nmapisalem, ze JEST PROBLEM w tym, ze szefowa ne ma prawa,
    a ma MOZLIWOSCI...

    Jam stwoerdzil baron Carl von Clausewitz, znany teoretyk wojen
    wojna jest przedluzeniem polityki, prowadzoj\nej jedynie innymi srodkami.

    Trzeba sie wiec zdecydowac, czy juz pora na wojne, czy jeszcze na polityke.

    I jeszce jedna mysl owego barona:
    Gdy sie zaczyna wojne, trzeba miec pomysl CZYM ma sie skonczyc.

    A ta wojna ma latwy do przewidzenia koniec - zmiana pracy..

    Boguslaw