    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Badanie techniczne pojazdu w KUP?
    Date: Mon, 18 Jun 2007 12:18:12 -0700

    On 18 Cze, 17:10, "Budik" <b...@o...pl> wrote:

    > A jak sie ma do tego OC ? w sumie jak sie go nie zaplaci... to nie mozna
    > dalej korzystac samochodu. AC pomijam. Chodzi mi o OC.

    A jeszcze jedno!
    a czemu pomijać AC?? Jesli sie nie myle, to w ustawie o
    pod.doch.od.os.f. jest zapis, ze nie zalicza sie w koszty skladek na
    ubezpieczenie samochodu sobobowego w czesci, ktora proporcjonalnie
    przekracza wartosc 20 tys. euro.
    Nie jest tam powiedziane, ze to ma byc OC, czy AC.
    Po prostu, jesli samochod jest drozszy niz 20 tys. euro, to koszty te
    rozlicza sie proporcjonalnie do tej wartosci do 20 tys. euro.
    I te kwote wpisuje sie do ewidencji kosztow eksploatacji pojazdow.

    I tyle.
    Chyba, ze ktos ma inna inforacje? ;>
    Jagna