  • Data: 2020-02-04 08:54:11
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "cef" 5e386603$0$552$6...@n...neostrada.pl

    > Wręczam pracownikowi banku na chwil kilka przed
    > sesją, po której przelew nie dotarłby na czas.

    > Zlecenie może dostarczyć każdy.
    > Jeśli zlecenie jest poprawne -- bank je zrealizuje.

    Poprawne, to wg mnie powinno mieć podpis kogoś upoważnionego
    może nawet stempelek firmowy, choć to niekoniecznie.
    Masz pełnomocnictwa od wszystkich klientów?

    > Nie rozwiązuję Twych problemów -- co do zasady. ;)

    Załóżmy, że jest to mój problem, że nie wiem jak to rozwiązujesz.
    Wyjaśnij zatem dlaczego nie musisz mieć na poleceniach przelewu podpisu
    posiadacza a jeśli masz to jak to robisz.

    > Czy pracownik banku może legitymować osobę dostarczającą zlecenia?
    > (przykładowo -- listonosza)

    Nie chodzi o legitymowanie posłańca.
    Jeśli tylko dostarczasz a nie zlecasz w okienku,
    to w jaki sposób wyprodukowane przez Ciebie druki
    są poprawnymi zleceniami płatniczymi?
    Latasz po firmach, żeby to podpisywali czy pieczętowali?