  • Data: 2003-01-23 09:26:33
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b0mff2$nfr$1@news.tpi.pl...

    > Jestem pewny że nie chcę do UE,ale czy podatki są wyższe tego dokładnie
    > nie wiem.

    Mysle, ze sie Pan myli.
    Wejscie do UE lamie monopol rzadzacych na rabowanie obywateli.
    Sam fakt, ze mozna uciec sprawi, ze latwiej bedzie o zmiany.

    > A nasz "czarodziej" minister wie i już, i nawet nie myśl że jest inaczej
    > niż on mówi,bo tracisz czas i energię zupełnie zbędnie :-))

    O naszym czarodzieju mam swe zdanie.
    a podatek od kwoty na granicy ktora u nas kwalifikuje juz
    prawie do 30 % w UE na ogol
    o malo co nie uprawnia do zasilku podatek jest od tegoniewielki jesli w
    ogole jest.

    Boguslaw