  • Data: 2003-01-23 20:57:24
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > A tak przy okazji...
    > CZy zauwazyliscie,z e jak Rzad ma splacac zagraniczne dlugi robi co
    moze,
    > by kurs zlotego "wzrosl" i by xza te waluty trzeba bylo zaplacic wiecej
    ?

    To nie rząd to robi-znowu niezauważasz pewnych istotnych spraw.Rząd gdyby
    tylko mógł to zrobić już dawno dolar byłby po 10 zł.a euro po 15.
    To robią wierzyciele,po to bym nam było "lepiej".Są naturalnymi
    sprzymierzeńcami rządzących.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet