    From: "wp" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Błąd programu - konsekwencje....
    Date: Thu, 4 Apr 2013 16:28:42 +0200

    news:kjjrkc$vs0$2@dont-email.me...

    > Czyli dostawałeś do ręki więcej pieniądzy nie de facto powinienes.
    *** Zgadzam się z tym i nie ma dyskusji.

    > Nie rozumiem jak mogli ci przysłać "dobry pit".
    > Skoro nie potrącali ci zaliczek na zdrowotne to niby co zmienili w pit-11?
    > Same koszty uzyskania?
    *** W picie mam identyczne liczby w przychodach oraz kosztach uzyskania
    przychodów. W składkach na ubezpieczenie społeczne jest tylko jakaś kwota a
    w pozostałych rubrykach same zera..

    > No chyba już mam skoro sie połapali.
    *** No nie wiem czy tak. W tym roku dostaję wciąz te same "paski" jak
    pisałem w liście.....

    > masz
    > przeciez płacą zdrowotne.
    *** Jak widać z paska - jednak nie płacą ....

    > Co cie interesuje co bylo kiedys tam.
    *** Ale to jak widać wciąz jest, nie minęło....
    > a po co?
    *** Siedzieć cicho i liczyć, że to się nie wyda i nie będę musiał zwracać
    składek zdrowotnych?
    Bo brak pobieranych zaliczek na podatek umiejętnie rozliczy podczas
    zeznania rocznego - ksiegowa i nie będę musiał ich zwracać zakładowi...??? O
    to zapomniałem jej spytać...

    Pozdrawiam
    Wieslav