  • Data: 2007-08-02 09:54:16
    Temat: Re: Brak płatności za FVAT, natrętny klient
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 00:07
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708020005170.3752@athlon64>):

    > W ogóle absurd jest jeszcze szczebelek wyżej - w istnieniu pojęcie
    > "oryginału" i "kopii", które nie są oryginałem i kopią w innym
    > rozumieniu.

    > Powinno być jak w innych cywilizowanych krajach: "egzemplarz".
    > I tyle. Potrzebny jeden - drukuje się jeden, potrzebne trzy - dodrukuje
    > się dwa pozostałe.

    A bo byś jak cywilizowany polak używał drukarki igłowej i papieru
    Oryginał+kopie to byś rozumiał... A nie, w dupach się poprzewracało i na
    laserach drukują....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/