  • 1. Data: 2005-05-19 10:18:11
    Temat: Co grozi za niepoinformowanie US o zmianie dowodu?
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    Mam problem. 3 lata temu zmienialem dowod i nie wiedzialem, ze trzeba o tym
    informowac US. Niedawno przeprowadzilem sie do innego miasta i chcialem
    wypelnic NIP-3. Trzeba tam podac numer i serie dowodu osobistego. Wtedy
    przypomnialo mi sie, ze US ma dane mojego starego dowodu. Co teraz?

  • 2. Data: 2005-05-19 11:09:02
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > przypomnialo mi sie, ze US ma dane mojego starego dowodu. Co teraz?

    Wypełnij NIP-3 i czekaj ....

  • 3. Data: 2005-05-19 16:17:03
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > Wypełnij NIP-3 i czekaj ....

    Sorry, ale tyle to i ja wiem :-)
    Czekaj na co - to mnie najbardziej interesuje

  • 4. Data: 2005-05-19 20:47:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tadeusz wrote:

    > Sorry, ale tyle to i ja wiem :-)
    > Czekaj na co - to mnie najbardziej interesuje

    najprawdopodobniej na nic.
    Wprowadzą i na tym się skończy.

  • 5. Data: 2005-05-20 06:44:55
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Sorry, ale tyle to i ja wiem :-)
    > Czekaj na co - to mnie najbardziej interesuje

    W moim przypadku nic nie zrobili ... pewnie maja lepsze rzeczy do
    robienia niz sciganie takich przypadkow. W najgorszym razie przyjdzie
    wezwanie do opłacenia mandatu na kilkadziesiat zł.

  • 6. Data: 2005-05-20 06:49:33
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > W moim przypadku nic nie zrobili ... pewnie maja lepsze rzeczy do
    > robienia niz sciganie takich przypadkow. W najgorszym razie przyjdzie
    > wezwanie do opłacenia mandatu na kilkadziesiat zł.

    Czyli co bys mi radzil w mojej konkretnej sytuacji?
    NIP-3 chcialem wypelnic dlatego, ze zmienilem miejsce zamieszkania.

    Czesc B formularza to "Dane identyfikacyjne".
    I wlasnie tu trzeba podac nr i serie dowodu wraz z ewentualna informacja o
    dacie zmiany

    Czy lepiej wpisac moj nowy dowod i nie zaznaczac, ze byla jakas zmiana,
    czy jednak zaznaczyc i podac date tej zmiany (2002 rok)?

  • 7. Data: 2005-05-20 06:50:39
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > W moim przypadku nic nie zrobili ... pewnie maja lepsze rzeczy do
    > robienia niz sciganie takich przypadkow. W najgorszym razie przyjdzie
    > wezwanie do opłacenia mandatu na kilkadziesiat zł.

    OK. No wlasnie staram sie dociec, czy wysokosc ewentualnego mandatu jest
    okreslona jakimis przepisami, czy tez zalezy od widzi mi sie urzednika. Nie
    chcialbym poplynac na 1000 lub wiecej zlotych.

  • 8. Data: 2005-05-20 06:57:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tadeusz wrote:

> [...]
    >
    > Czy lepiej wpisac moj nowy dowod i nie zaznaczac, ze byla jakas zmiana,
    > czy jednak zaznaczyc i podac date tej zmiany (2002 rok)?

    zaznaczyć, podać datę zmiany z 2002 roku i zapomnieć o sprawie.

  • 9. Data: 2005-05-20 11:49:20
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik Tadeusz <t...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d6k1bf$1jpu$...@r...atman.pl...

> [...]
    Nie
    > chcialbym poplynac na 1000 lub wiecej zlotych.

    koszt 35 zł a bedziesz miał aktualną datę wydania
    i sprawa czysta.
    na durne przepisy są adekwatne rozwiązania