    From: "D.A." <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co jest informacja a co reklama?
    Date: Sat, 9 Nov 2002 16:34:02 +0100

    Informacja

    > W zasadzie tak.
    > Tzn. jak dużo informacji może zawierać tablica informacyjna, by nie
    > była reklamą. Nie chodzi o reklamę, tylko zapis o świadczonych
    > usługach itp.

    Jezeli chodzi o zaliczenie wydatkow na postawienie takiej tablicy do k.u.p.
    to niezaleznie czy napiszesz na niej np. "moja firma robi to i tamto
    najlepiej" czy napiszesz tylko, ze robi to i tamto, nie wartosciowujac w
    zaden sposob jak to robi (czyli czysta info), calosc wydatkow spokojnie
    wpisujesz do k.u.p. Jesli ktorys Urzad Skarbowy to zakwestionuje to chetnie,
    pomoge Ci w udowodnieniu, ze masz racje.

    Pozdrawiam

    D.A.