    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co to jest PCC
    Date: Tue, 30 Sep 2008 20:37:35 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > I pcc też.
    > Podatek jak każdy inny i do równego zmarnowania przez państwo.

    > Nie ma obowiązku.
    > Nie dokonuj czynności cywilnoprawnych, nie będziesz płacił.

    no wlasnie. Nie piszmy wiec za co, po co itp. To po prostu kolejny haracz.
    Jak sobie pomysle ze to wlasciwie ten sam podatek ktory kiedys nazywał sie
    podatkiem od wzbogacenia tylko ze zmieniona nazwa zeby ludzi nie
    denerwowac, to nie moge dojsc do tego, w jaki sposób wzbogaciłem sie
    kupujac dom z kredytu zaciagnietego na kilkadziesiat lat...
    P.S. W nastepnych wyborach zaglosuje na partie która widzac absurd tego
    podatku postanowi go zlikwidowac.

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho