eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo zrobić jeśli firma mi nie zapłaciła, upadła i chce wystawić PIT11 za cały okres pracy??? › Re: Co zrobić jeśli firma mi nie zapłaciła, upadła i chce wystawić PIT11 za cały okres pracy???
    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co zrobić jeśli firma mi nie zapłaciła, upadła i chce wystawić
    PIT11 za cały okres pracy???
    Date: Thu, 29 Jan 2004 08:13:36 -0600

    news:Pine.WNT.4.58.0401290026160.-40985315@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > IMO - *oczywiście* odebrać. Z wyraźnym zaznaczeniem iż informujesz
    > ich że wpisali ci nieprawidłowe kwoty - przeczytaj ustawę
    > (zeszłoroczną !), znajdź i zapodaj im wg którego artykułu wpisali
    > źle... Możesz posłać na grupę do weryfikacji :)

    Pit może być za całe dwa miesiące, ważne żeby kwoty potwierdzały stan
    faktyczny.
    Odebrać.
    Jeżeli będą chcieli, żebyś odbierał osobiście, to przy odbiorze będą
    chcieli, żebyś potwierdził im odbiór na kopii.
    Jeżeli pit będzie wystawiony źle (wpiszą kwotę za dwa miesiące.) to odmów
    odbioru. Niech ci przyślą listem.
    Uwaga, przy potwierdzeniu wpisz koniecznie datę bieżącą nie daj się wrobić w
    podpisanie z datą wstecz, albo bez daty, bo potem sami dopiszą.

    Jak ci przyślą listem. Odebrać.
    Jak będzie źle, to natychmiast wyślij im listem poleconym żądanie
    poprawienia pitów.
    Przy braku odpowiedzi w ciągu 7-14 dniu, powiadom US, że firma wystawiła ci
    nieprawidłowy pit i nie chce sprostować błędu.