  • Data: 2011-01-06 18:54:24
    Temat: Re: Co zrobić żeby płacić niższy ZUS ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2011 17:43, d...@w...pl pisze:

    > I bym sobie doskonale dał radę gdyby nie haracz w wysokości prawie 1000
    > zł, który MUSZĘ płacić nawet jak nie zarabiam.

    ubezpieczenie to nie podatek. Jak ubezpieczasz dom, to też płacisz,
    nawet jeśli w nim nie mieszkasz. Samochód z ubezpieczeniem OC też może
    stać w garażu, a i tak musisz płacić.
    Na tym polega ubezpieczenie, że stawka jest jakośtam statystycznie
    wygenerowana i tyle.

    Jak się staniesz kaleką i będziesz pobierać rentę, to nie będzie ona
    zależna od tego, czy zarabiałeś czy nie.

    Oczywiście kwestią oddzielną jest to, na ile takie ubezpieczenia powinny
    być obowiązkowe, a na ile można przyjąć społecznie pomysł na Bezwzględne
    Ubicie tych, co nie mają, bo uznali, że lepiej nie mieć. Bo forma jak z
    powodzianami ,,na mBank nam ubezpieczenie, na mBank nam niemieszkanie
    na terenach zalewowych, jak przyjdzie powódź i tak Rzond Nom Do''
    niestety nie jest formą lepszą od obecnej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)