    From: "d...@w...pl" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co zrobić żeby płacić niższy ZUS ?
    Date: Mon, 10 Jan 2011 02:08:38 +0100

    > Po pierwsze: nadal nie zmienia to faktu, że o tym wiesz _przed_. Nikt
    > cię nie zmusza do zakładania tej restauracji. Otwórz stragan z marchewką.

    Fakt jest taki że ktoś mógł nie wiedzieć, i co teraz ? Czy może być taki
    fakt że ktoś mógł nie wiedzieć PRZED ? Jak mogłes się tak
    pomylić...przecież jednak ktoś mógł nie wiedzieć.

    Kviecie powtarzasz regułki jak jakaś za przeproszeniem stara
    niereformowalna sprzedawczyni biletów PKP, wyjaśniasz słuszność
    przepisów i z punktu widzenia litery prawa masz rację , ale co z tego
    skoro przepisy których mam wrażenie bronisz są po prostu głupie,
    NIESPRAWIEDLIWE i blokujące rozwój drobnej działalności gospodarczej o
    czym większość wie, więc po co o tym w ogóle mówić i wdawać się w
    demagogię co jest, a co nie jest zgodne z tymi głupimi przepisami..
    skoro temat jest taki - co zrobić żeby płacić niższy ZUS - ale jednak
    PŁACIĆ.

    Jeśli Państwo ZMUSZA mnie do płacenia składki w kwocie 850 zł i nie
    ważne czy jest to podatek czy ubezpieczenie, czy cokolwiek innego w
    momencie kiedy NIE ZARABIAM to to jest absurd i koniec kropka. I nie
    jest ważne czy wiedziałem czy nie wiedziałem, czy dostałem czy nie
    dostałem, czy się cieszę czy nie cieszę, czy taki ZUS był od zawsze czy
    też nie. Niech płacą przedsiębiorcy którzy zarabiają, a Ci którzy
    PRÓBUJĄ zarobić niech mają szansę wybicia się tak by mogli zacząć
    konkurować, skoro nie mają dochodów( a więc nic defacto nie sprzedają,
    nie wykonują, nie usługują..) zgadza się ? więc z jakiej paki mieliby
    być konkurencją dla obecnych firm ? Poza tym proszę nie mów że zawsze
    można zamknąć firmę lub że nie każdy musi ją mieć, bo tak jak gadanie
    troli na forum onetu że nie każdy musi mieć samochód i może jeździć
    PKS'em skoro kogoś nie stać,albo że nie każdy musi żyć skoro komuś źle.