  • 1. Data: 2018-01-23 20:13:48
    Temat: Czy Wam też tak ciężko idzie w tym roku rozliczanie firm wraz z przygotowaniem i wysłaniem plików JPK?
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    Czy Wam też tak ciężko idzie w tym roku rozliczanie firm wraz z
    przygotowaniem i wysłaniem plików JPK?
    U mnie to makabra. Brak czasu. Brak dodatkowych wolnych sobót i
    niedziel, żeby pracować i wykonać bieżącą pracę, którą jeszcze dwa lata
    temu wykonywaliśmy do 6 stycznia.
    Pozdrawiam
    i oczekuję współczucia

  • 2. Data: 2018-01-23 20:21:44
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-23 20:13, kapitalikk wrote:
> [...]
    > U mnie to makabra. Brak czasu. Brak dodatkowych wolnych sobót i
    > niedziel, żeby pracować i wykonać bieżącą pracę, którą jeszcze dwa lata

    "Obywatel, który się zawiesił" Kosik Rafał