eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy da się to podciągnąć pod umowę zlecenie? Lub inne nie wymagające DG? › Re: Czy da się to podciągnąć pod umowę zlecenie? Lub inne nie wymagające DG?
    From: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy da się to podciągnąć pod umowę zlecenie? Lub inne nie
    wymagające DG?
    Date: Fri, 17 Dec 2010 02:22:34 +0000 (UTC)

    a czy nie jest tak, ze ma sie 14 dni na rejestracje dzialalnosci od
    momentu jej rozpoczecia? cos mi sie obilo o uszy ze w ramach jakichs
    ustaw ulatawiajacych przedsiebiorczosc to weszlo (ale rownie dobrze to co
    slyszalem, to jedynie ze ma byc taki projekt)

    > to co on robi to przychod z prawy majatkowych i rozlicza go na koniec
    > roku w picie niejest to przychod w jego przypadku z DG.

    juz sobie czytam o tym wiecej :)

    > Jeeli nie posiada jakiegokolwiekinnego tytulu do ubezpieczenia
    > (obowiazkowego) to musi takze placic zus w kwocie takiej jak osoba
    > prowadzaca DG

    jestem zatrudniony na ulamek etatu i z tego tytulu pracodawca oplaca za
    mnie skladki. czy to mnie kryje przed dodatkowym placeniem zusu?

    --
    pozdrawiam, |<onrad