  • Data: 2008-02-19 09:01:57
    Temat: Re: Czy dobrze wyliczam zaliczkę na podatek ??
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arsen99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e6b3e998-400d-4d48-b91a-1c7135d29ec1@72g2000hsu
    .googlegroups.com...
    >początku roku (czyli 4x147 = 588zl) czy też płacąc podatek za kwiecień
    >mogę odliczyć tylko składkę wpłaconą za kwiecień i mój podatek
    >wyniesie 172 zł - 147 zł = 25 zł?

    Odliczasz skladki ZAPLACONE W DANYM ROKU.
    Czyli placac, 20 maja ewentualna zaliczke za kwiecien odliczasz:skladki za:

    grudzien 2007 zaplacona 10 stycznia,
    styczen 2008 zaplacona 10 lutego,
    luty 2008 zaplacona 10 marca,
    marzec 2008 zaplacona 10 kwietnia,
    kwiecien 2008 zaplacona 10 maja.

    Oczywiscie nie cale skladki (9% podstawy) a ich czesc (7,75% podstawy).

    Pozdrawiam
    SDD