    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy faktura VAT musi okreslac termin platnosci?
    Date: Thu, 06 Feb 2003 07:17:01 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pa77.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dnia Wed, 5 Feb 2003 11:46:10 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    >Nie rozsmieszajcie mnie ze swoimi wywodami.

    Ten się śmieje najdłużej kto myśli najwolniej ;-(((

    było:
    "Nie tyle zmieniłem, co po prostu wypisałem jeszcze raz, "poprawnie".
    Stara wersja nie została nigdy podpisana :-)
    Teraz bezpieczniej :-)
    Pozdrawiam, Latet"

    >Nie o to chodzilo kto sie boi US-a a kto nie i co
    >"widzi" US a czego NIE.

    Chodziło o to czy "dowolny" druk jest FV i coś dokumentuje.

    >Nie rozsmieszajcie mnie twierdzeniami ze faktura to umowa...
    >faktura moze swiadczyc o zawarciu umowy ale nie na odwrot.

    Nic takiego nie pisałem.

    >Kazdy odpowiada za siebie imoze sobie niszczyc faktury,
    >i wystawiac nowe. Ale zeby sie tym chwalic i namawiac do
    >tego innych...

    Jedyne do czego namawiam to właściwe
    rozumienie słowa faktura.

    W omawianym przypadku nie było faktu niszczenia faktury.

    >Jesli ktos jest taki pewny swego niech sporobuje
    >wyslac korekte VAT-7 zmniejszajaca VAT nalezny i za przyczyne podac
    >"Anulowana faktura - blednie wstawienie z - brak podpisu odbiorcy"...

    1. nie było VAT-7
    2. korekta świadczyła by o tym że jakaś "faktura" była.
    3. nie rozmawiamy o anulowaniu faktury
    tylko o procesie wystawiania faktury
    4. mówimy o braku podpisu WYSTAWCY.

    czyli przykład mało przydatny.

    Może jest jakiś powielaczowy przepis mówiący o obowiązku
    podpisywania czagokolwiek co jest podobne do Faktury VAT ? ;-)

    >A w omawianym przypadku najprosciej bylo dopisac na fakturze recznie
    >Przedluzam termin platnosci do ..... i podpis.

    Najprościej było wydrukować "nową " (i tą podpisać).

    Różne rzeczy można przedłużać
    Najgorzej jak przez własne postępowanie
    przedłuża się wypłatę należnych sobie pieniędzy.

    Można prowadzić akademickie dyskusje
    ale prościej zarabiać następne a nie tracić czas.
    i komplikować życie innym.

    BAH