eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy firma sprzedająca wyłącznie mieszkania musi mieć kasę fiskalną? › Re: Czy firma sprzedająca wyłącznie mieszkania musi mieć kasę fiskalną?
    From: "Dyzmund" <n...@c...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy firma sprzedająca wyłącznie mieszkania musi mieć kasę
    fiskalną?
    Date: Fri, 21 Sep 2007 18:17:35 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709202237150.700@athlon64...

    > Ha! Widać nie wiesz czym grozi takie pytanie ;)
    > Sugestia: odesłaniem do rozporządzenia!
    > Link:
    > http://podatki.pl/akty/250607.htm
    Dzięki, najpierw trzeba wiedzieć, że takie rozporządzenie istnieje ;)
    Przeczytałem i widzę, żę "dostawa nieruchmości ' jest
    zwolniona.....hmm...tylko, czy budowa i sprzedaż do dostawa, czy zakup
    nieruchomości i jej dalsza sprzedaż to dostawa, a budowa i
    sprzedaż nie??

    > ...rejestracja darmowa, jak komu nie pasuje może poszukać gdzie indziej
    > rozp. MF w sprawie kas rejestrujących z 25 IV br.

    > Jak Ci się podobają pozycje (cytuję):
    > "Usługi w zakresie wynajmowania nieruchomości na własny rachunek"
    > "Usługi obsługi nieruchomości świadczone na zlecenie"
    > ?
    > Nie, nie piszę czy zwolnione czy wyłączone ze zwolnienia, bo masz
    > osobiście sprawdzić, ja nie jestem tak wiarygodnym źródłem jak
    > minister finansów :)
    podoba mi się , owszem, nie popieram fiskalizmu :)

    Pozdrawiam, dyzmund