  • 1. Data: 2003-10-22 06:51:23
    Temat: Czy jest kosztem? c.d.
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    > MBSZ - zależy czy "ma związek z DG". Jeśli tak, to bym wpisał
    > do "pozostałe wydatki", bo niby do czego innego ?
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    Wpłata ta dotyczy byłego pracownika, przeciwko któremu toczyć się bedzie
    sprwa w sądzie o kradzież?? Czy w związku z tym tą wpłatę mogę zaliczyć do
    KUP??

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2003-10-22 13:34:13
    Temat: Re: Czy jest kosztem? c.d.
    Od: "Przemo" <p...@k...pl>

    tak

  • 3. Data: 2003-10-22 19:23:21
    Temat: wKF: Czy jest kosztem? c.d.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Przemo wrote:

    >+ tak

    ...a dałbyś się przekonać do odpowiadania *pod* cytatem ?
    Jak ktoś takiego posta za pół roku googlem wyciągnie
    to różnica w czytelności będzie zasadnicza.
    No i jakby ktoś kiedyś chciał się któregoś twojego
    posta przyczepić z uwagami, to również dla "normalnego"
    toku cytowania robi się to prościej :)

    pozdrowienia, Gotfryd