  • 1. Data: 2003-01-28 03:02:14
    Temat: Czy to prawda, że wprowadzono taką mozliwość aby płacić Vat dopiero wtedy gdy klient zapłaci faktycznie ?
    Od: "Ania Skrzynecka" <s...@i...pl>

    Czy jest taka możliwość aby płacić Vat z faktur dopiero wtedy gdy odbiorca
    towaru faktycznie zapłaci za niego ?
    Słyszałam, że podobno istnieje taka preferencja dla malych firm? Prosze o
    informacje czy jest to kit czy prawda ?

    pozdrawiam

    Ania Skrzynecka
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-28 05:59:44
    Od: "Beata" <b...@b...com>

    wybierasz metodę kasową . Na swoich fakturach zaznaczasz symbol MP.

  • 3. Data: 2003-01-28 07:36:08
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Beata <b...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:k%oZ9.7143$x...@n...chello.at...
    > wybierasz metodę kasową . Na swoich fakturach zaznaczasz symbol MP.
    > Użytkownik "Ania Skrzynecka" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że kontrahent może podziękować za współprace.

  • 4. Data: 2003-01-28 08:08:00
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Beata wrote:

    > wybierasz metodę kasową . Na swoich fakturach zaznaczasz symbol MP.

    ... i jeśli twoimi klientami są firmy to po miesiącu 90% z nich
    rezygnuje z twoich usług

  • 5. Data: 2003-01-28 08:34:28
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że kontrahent może podziękować za
    współprace.

    czemu?

    bubbaa

  • 6. Data: 2003-01-28 08:48:02
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik buba <1...@w...pl.ANTYSPAM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b15fet$mbm$...@n...tpi.pl...

    > współprace.
    >

    > czemu?

    Dla odbiorcy faktura MP oznacza znacznie większą pracochłonność
    ewidencjonowania i większe ryzyko wpadki przy rozliczeniu VAT. Jeżeli
    sprzedawca oferuje typowy towar dostępny u innych to zwykły rachunek kosztów
    i zysków wskazuje, że z takim kontrahentem trzeba się pożegnać i brać ten
    towar u kogoś stosującego _normalne_ zasady

  • 7. Data: 2003-01-28 09:30:11
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i zysków wskazuje, że z takim kontrahentem trzeba się pożegnać i brać ten
    > towar u kogoś stosującego _normalne_ zasady
    -------------------
    Sławku ty uważasz że MP w Vacie to nie są
    'noramlane "zasady to przecież jedno z ułatwień dla przedsiębiorców
    wprowadzonych w tym roku.Cały sejm to płodził tyle zdolnych ludzi myślało a
    ty określasz jako nienoramalne.Ale poważnie ja też wole nie brać faktur od
    MP .
    Jolka

  • 8. Data: 2003-01-28 10:14:55
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b15i7q$m3v$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > ty określasz jako nienoramalne.Ale poważnie ja też wole nie brać faktur od

    Zdolni to oni są - inaczej.

  • 9. Data: 2003-01-28 10:25:21
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

> [...]
    > ty określasz jako nienoramalne.Ale poważnie ja też wole nie brać faktur od

    Zdolni to oni są ale inaczej.

  • 10. Data: 2003-01-28 13:00:29
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Dla odbiorcy faktura MP oznacza znacznie większą pracochłonność
    > ewidencjonowania i większe ryzyko wpadki przy rozliczeniu VAT.

    sorry ze bede drazyl...ale to mi nic nie mowi
    mozesz mi przyblizyc ten klimat? dlaczego wieksza pracochlonnosc i ryzyko
    wpadki?

    pozdr
    bubbaa