eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDAROWIZNA MIESZKANIA a zamieszkanie, ewentualne naliczenie podatku itp HELP!!! › Re: DAROWIZNA MIESZKANIA a zamieszkanie, ewentualne naliczenie
    From: "Paweł Jurewicz" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DAROWIZNA MIESZKANIA a zamieszkanie, ewentualne naliczenie
    Date: Thu, 8 Jun 2006 16:15:44 +0000 (UTC)

    witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał(a):

    > Można podarować. Nawet do 70 tyś złotych. Bez podatku.
    > Tylko trzeba umieć. Powyżej tego masz 3% a potem 7%.
    >
    > Dlaczego bandytyzmem nie nazywasz tego, że dopłacasz 1/5 do ceny każdego
    > kupowanego produktu? Nawet do chleba.

    Jak najbardziej tez. Kazdy podatek jest kradzieza.

    > Możesz nie płacić podatków, tylko nie dzwoń na policję z prośbą o
    > interwencję, nie jeździj po publicznych drogach i nie oczekuj przyjazdu
    > karetki za nim nie udowodnisz, że za nią wcześniej zapłaciłeś.

    Z pocalowaniem reki bym na to przystal! Nawet swego czasu Charles Murray w
    ksiazce "Co to znaczy byc libertarianinem" podal przyklad takiego panstwa,
    gdzie rownolegle istnieja ludzie dobrowolnie sie opodatkowujacy, ktorym
    Panstwo "funduje" oswiate, leczenie itd. Oraz tych, ktorzy maja w dupie
    "uczynnosc" Panstwa i wola sami placic za to.

    (Bardzo szybko by sie okazalo, ze ludzie jednak wola sami kupowac buty,
    zamawiac szkole i ubezpieczac sie zdrowotnie niz powierzac to panstwu)

    Lektura obowiazkowa: http://www.zb.eco.pl/inne/jonatan/index.htm

    Pawel Jurewicz