  • 11. Data: 2009-01-19 19:46:02
    Temat: Re: DG Liniowy 19% -> Zasady ogólne 18% + Wsólne rozliczenie z -on? ? Warto?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-01-2009 o 20:39:45 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Nie widzisz tego tak jasno jak ja! Przecież przez takie zachęty
    > ze strony państwa to ja gospodarke (w kryzysie) pobudzam, poprzez
    > inwestycje w nowoczesne technologie. No! ;-)

    Pobudzaj pobudzaj, ktoś musi żeby ktoś inny nie musiał :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2009-01-19 20:18:29
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > 20.01.2009 r. (wtorek) mija termin:
    > * złożenia pisemnego oświadczenia o wyborze formy opodatkowania/rezygnacji
    > z dotychczasowej formy

    Jeśli byłem na księdze i nic się nie zmienia, to nic nie muszę wysyłać?

    > A przy tym wyborze to i tak możesz podać (przynajmniej w moim US jest tak
    > zrobione pismo) czy kwartalnie, czy miesięcznie, więc można to załatwić
    > za jednym razem.

    Jeśli nie wysyłam żadnego oświadczenia, bo nie zmieniam formy opodatkowania,
    to rozumiem że z wysłaniem pisma o rozliczaniu kwartalnym mam czas do 20
    lutego?
    Czy jest jakiś specjalny druk do tego?

    pzdr.
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-01-19 20:26:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.un0ru0bml60ql1@unk>:

    > Pobudzaj pobudzaj, ktoś musi żeby ktoś inny nie musiał :-)

    A kiedyś przyjdzie pan Renament[1] i swoje z likwidacji zabierze :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2009-01-19 20:52:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-01-2009 o 21:26:32 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > A kiedyś przyjdzie pan Renament[1] i swoje z likwidacji zabierze :O

    Z liwikdacji czego ? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-01-19 21:08:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-19, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    [...]

    > A kiedyś przyjdzie pan Renament[1] i swoje z likwidacji zabierze :O

    To zmienili coś odn. Środków Trwałych w tym zakresie? :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2009-01-20 08:29:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2009, Wojciech Bancer wrote:

    > To zmienili coś odn. Środków Trwałych w tym zakresie? :-)

    Pisałeś że zaliczałeś w koszty *zakupy*, a nie amortyzację
    inwestycji :D
    A tak naprawdę tym mieczem jest VAT.
    Z zupełnie nie uzasadnionym nakazem opodatkowania od wartości
    zakupu (w razie innego "przeznaczenia").

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-01-20 09:18:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-20, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Pisałeś że zaliczałeś w koszty *zakupy*, a nie amortyzację
    > inwestycji :D

    Pisałem, że się nakupowałem, a nie że zaliczałem w koszty owe zakupy
    bezpośrednio. :-P

    > A tak naprawdę tym mieczem jest VAT.
    > Z zupełnie nie uzasadnionym nakazem opodatkowania od wartości
    > zakupu (w razie innego "przeznaczenia").

    Z racji że jestem "eksporterem" usług, to mam tyle VATu do odbioru,
    że jakbym chciał cały sprzęt przeznaczyć na osobiste, to i tak bym nic
    nie dopłacał. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl