  • 1. Data: 2004-06-22 07:19:23
    Temat: DG a praca w US...?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy mi się wydaje, czy też faktycznie są jakieś przepisy określające czy
    rodzina osoby pracującej w Urzędzie Skarbowym może mieć założoną działalność
    gospodarczą...?

    Moja narzeczona - za 3 miesiące żona ;) - właśnie dostała w US posadę
    referenta. Czy w związku z tym będę musiał zlikwidować DG?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-06-22 15:10:33
    Temat: Re: DG a praca w US...?
    Od: "Sylwek" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Moja narzeczona - za 3 miesiące żona ;) - właśnie dostała w US posadę
    > referenta. Czy w związku z tym będę musiał zlikwidować DG?

    Możesz spokojnie prowadzić dalej działalność gospodarczą. Jedynie Twoja żona
    nie bedzie mogła prowadzić postępowań w Twojej sprawie.

  • 3. Data: 2004-06-24 09:49:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 17:10:33 +0200, Sylwek napisał(a):

    > Możesz spokojnie prowadzić dalej działalność gospodarczą. Jedynie Twoja żona
    > nie bedzie mogła prowadzić postępowań w Twojej sprawie.

    Dzięki za odpowiedź!
    Prowadzić nie będzie, bo nie jestem obsługiwany przez ten US do którego
    idzie pracować...

    Pozdrawiam,