    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - duza ilosc pytan
    Date: 12 Sep 2005 10:25:26 +0200

    > ...a jak się zapatrujesz na podatek od nieruchomości (wyższy) od
    > częsci lokalu PRZEZNACZONEJ na DG ?

    Zapatruje sie pozytywnie - mysle, ze wieksza oszczednosc bedzie dla mnie wieksza
    oszczednosc w czynszu:)

    > Najprościej założyć drugi :>
    A po co mi drugi telefon? Ten bedzie ledwo uzywany :)
    Zatem - spokojnie przepisze go na firme :)

    > ...z biura podróży dostaniesz f-rę VAT-marża. Nic nie odliczysz.

    > Rozdziel "musisz" od "prościej".

    Ok :)
    I przeczytaj posty na ten tematy...
    > Na przykład:
    > http://miniurl.pl/dgtelkup
    > ...czyli:

    http://groups.google.pl/groups?as_q=KUP+OR+koszt+or+
    koszty&num=100&hl=pl&as_epq=&as_oq=telefon+telefonu&
    as_ugroup=*.podatki

    > "zależy".
    > Jeśli mamy do czynienia z ulepszeniem i większymi kwotami to musisz
    > j.w. zapodać "amortyzacja" :]

    > Kupić możesz.
    > Ale KUP są tylko jeśli są kupione *DLA PRACOWNIKÓW* ewentualnie:

    Pracownikow - nie bede mial - zatem zostaje mi RiR :)

    > ...w ramach RiR.

    > ...nie pamiętam na czym z VATem stanęło.
    > Jedna z optymistycznych interpretacji powiadała że "zużycie" (kawy
    > i cukru) nie jest "wydaniem" więc można odliczyć.
    > Ale zdania przeciwne (że jeśli odliczono to trzeba naliczyć też były).

    > To idziesz do doradcy z biznesplanem i on ci pomoże (albo i nie).

    No wlasnie.... Gdzie tu znalezc dobrego doradce w Wawie??
    Pozdrawiam
    Czarek