  • Data: 2010-08-15 08:08:58
    Temat: Re: DG i kosz pracy własnej
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę że tu się różnimy: nie ma "odróżnienia od pracownika".

    Rozumiemy się. Ale drugi raz wyczytałeś z mojego posta więcej niż
    chciałem napisać :)

    > A w tym zakresie w 100% jesteśmy zgodni.

    > Ale to jest element którego (patrz niżej) wolałbym uniknąć:

    I dlatego nie wdając się w szczegóły (wydawało mi się :)), że
    zestawienie pracodawcy w luksusowym hotelu z wynagrodzeniem pracownika
    za czas urlopu (w obu przypadkach kasę wykłada właściciel firmy) będzie
    na tyle prostym ("obrazowym") komunikatem...

    > Zastosowanie dowolnego argumentu grozi przekręceniem przez Smerfa
    > w sposób nieprawdopodobny :]

    ...który, nie spowoduje dodatkowego zamieszania w pokrętnej logice smerfa :)

    Wiem, że zbytnie uproszczenia mają swoje wady, ale w tym przypadku
    uznałem za wysoce niestosowne cytowanie przepisów z pierdyliardem
    odnośników do innych przepisów. Obawiam się, że efekt byłby odwrotny od
    oczekiwanego ;)

    Pozdrawiam
    Piotr