  • Data: 2007-06-16 09:01:31
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 09:36
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0706160910311.3004@athlon64>):

    > Ależ oczywiście - to zależy od *jej* umiejętności zarządzania.
    > Może wtopić firmę ktorą ojciec rozwijał przez ileś czasu w miesiąc.

    A wiesz, że jej ojciec już tam dawno nie zarządza, bo tylko jest
    właścicielem, a córka po prostu siedzi w firmie i zarządza? [1]

    [1] wszystkie ble, ble, ble są fikcyjne, a ble ble ble przypadkowa....

    > ?
    > Możesz po polsku i najlepiej bez próby obrażania osób mogących stać
    > się potencjalnymi przykładami?

    Ale ja nie chcę obrażać. Sam jestem wypierdkiem z DG OF :D
    Chodzi o to, że w większym przedsiębiorstwie właściciel coraz mniej się
    liczy.

    > Co masz np. przeciw takim firmom jak "Bracia Strach" (FYI: nie
    > pytam o awantury dotyczące "zakresu wymagań" stawianych przez
    > samorządy, tudzież aż taki głupi żeby nie wiedzieć iż "niższe
    > ceny" bywają chwilowe też nie jestem, moje śmieci odbiera
    > konkurencja ;), pytam o FIRMĘ), czy ta S.C. co to setką autobusów
    > jeździła (nie mogę sobie przypomnieć)?

    No niestety nie wiem o czym mówisz.

    > Ależ OCZYWIŚCIE! - niby o czym pisalem, wspominając o Prakticach? ;)

    Nie wiem, bo nie jestem w temacie.

    > Ano, Chińczyk wykupił firmę i tyle.
    > A klienci kojarzą firmę z poprzednim właścicielem, bo nazwisk
    > nie czytają :|

    Niestety nie jestem w temacie.... To była jakaś lokalna DG OF?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,