  • Data: 2002-09-10 12:16:26
    Temat: Re: DG paranoidalna ?????
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Sep 2002, Janek wrote:
    [...]
    >+ Czy do dotyczy tylko DG ludzi będących jednocześnie etatowymi pracownikami
    >+ tych firm???
    >+ Czy może dowolnych "rzemieślników" świadczących usługi dla obcych firm?

    AFAIR kiedyś czytałem komentarz w którym powoływano się na przykład
    bodaj weterynarza, który jednego roku miał pracownika (w więc
    ewidentnie prowadził DG) ale w kolejnym pracował sam - i w myśl
    "interpretacji" klasyfikował się do "samodzielnego wykonywania".

    >+ Jeśli to drugie to kogo zabić? Panią Kosacką ??

    Zdecydowanie nie.
    Ktoś te przepisy ustanawia a ktoś inny je ekzekwuje.

    Pozdrowienia, Gotfryd